Відділ освіти Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області

Звернення громадян

ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ДО ВІДДІЛУ ОСВІТИ ІЗЯСЛАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Графік особистого прийому

громадян у відділі освіти

Ізяславської районної державної адміністрації

№з/п

Посада

Прізвище, ім’я, по-батькові

 

Дні та години прийому громадян

Місце прийому (адреса), контактний телефон

1

Начальник відділу освіти

Конончук Ростислав Борисович

 

 

 

 

Вівторок (10.00-12.00)

 

 

Четверг

(14.00-16.00)

 

м. Ізяслав, вул. Подільська, 1,   ІІ поверх        каб. № 1

тел.: 4-11-79

2

Головний спеціаліст відділу освіти

Сологуб Лариса Василівна

 

м. Ізяслав, вул. Подільська, 1,   ІІ поверх        каб. № 2

тел.: 4-11-79

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про звернення громадян

Стаття 5. Вимоги до звернення

Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція. Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.

ЗРАЗОК ЗВЕРНЕННЯ